Saturday, December 24, 2005

8 timmar

Vem kom pa att 8 timmars somn skulle racka?! Jag har sovit 8 timmar varje natt hela veckan, nastan exakt pa minuten. Men d e bra lange sen jag va sa trott som jag har vart dom senaste dagarna!!

Inte blir d battre av att jag inte gar o lagger mig nu heller. D e nackdelen me att dricka kaffe for att halla sig vaken bland kompisarna - man haller sig vaken langre an man har tankt! Och imorrn e d julafton, och inte e jag klar me inslagningen an... Jaha, ja, men d va ju skont att dom inte firar forran pa juldagen i d har landet da...

Om jag gar o lagger mig nu, och somnar typ snart, sa kan jag fa 9 timmar i natt, och anda hinna kopa mer paketsnore och sla in sista paketen innan vi ska till kyrkan & slakten imorrn... 9 timmar, da kanske jag kan va pigg imorrn oxa! D vore ju trevligt pa en julafton... (Aven om julstamningen vagrar infinna sig varre an vanligt i ar...)

No comments: