Sunday, November 19, 2017

Jag fick feeling...

När Den Ena i familjen tycker att den bästa semestern är att få vara hemma utan planer och Resten tycker om att resa, så är ju ett alternativ att Resten åker nånstans utan Den Ena. Jag har massor av tankar och planer, återstår att se huruvida det blir nån resa av eller inte. Kalaset ska ju trots allt betalas på nåt sätt också. Vi är iaf överens om att det är ett okej upplägg, vissa gånger. Så här års behöver jag något att längta efter. Mörkret o kylan tilltalar mig inte alls, så till den grad att jag idag fick frågan (från A) varför jag bor i Sverige...

Efter ett tiotal dagar borta från kontoret känns det nästintill overkligt att gå tillbaka dit imorgon. Vet att veckan är full i kalendern, men tänker inte så mycket mer på det eftersom det är helg. På fredag kommer mamma o pappa på lunch, S ska baka morotskaka. Sen ska jag visst hinna trycka in lite träning och lite mera bakning och till helgen ett barndop.

Men först, tack och godnatt.

No comments: