Tuesday, August 12, 2008

OS har börjat, semestern har slutat :(

Tänka sig, vem hade trott... Att en heltidstandläkare med hästar som HOBBY skulle vinna den individuella (häst-)hoppningen i OS. Syster yster tror att han har hotat hästen med att dra ut alla tänder utan bedövning.

För övrigt tycker jag att TV 3 kan sluta visa mjukporr så här på blanka eftermiddan. Pussy Cat Dolls borde inte få visas före midnatt och enbart med 18-gräns och så klart leg-kontroll för att se till att inga småbarn är vakna så sent...

Började jobba idag efter semestern. Lite halvdålig timing, med tanke på att OS nyss har börjat... Men jag har åtminstone en mjukstart med bara två arbetsdagar den här veckan, rätt skönt på sitt sätt... Totalt de närmsta sex veckorna jobbar jag 23 dagar, inklusive idag, så jag ska inte klaga. Har hänt mycket spännande på jobbet under tiden jag har varit borta, men eftersom jag har sekretess så säger jag inte mer än så =)

Ska på första ultraljudet imorrn! Bild kommer =) *Som så många andra bilder på sistone...* Har haft ont i nedre delen av magen och bakåt njurtrakterna idag. Försökte söka lite på internet, det jag hitta sa att det inte va nåt att oroa sig för, men jag ska minsann prata med dom på Ackis imorrn... Måste ju få veta VAD det är även om det inte är nåt allvarligt!

Mailade till min uppsatshandledare och rektorn häromdan, insåg att uppsatsen inte blir klar till den här deadlinen HELLER... Om jag får HP beviljat i höst så SKA jag ta tag i det! Har iofs suttit en del nu på semestern, så heeelt inaktiv är jag inte, men det hjälper inte när man kör fast... :( Hur eller hur, min poäng var att ingen av dom har svarat! Nog för att jag slängde iväg mailen i lördags kväll så jag hade inte alls förväntat mig att dom skulle svara på en gång, men idag är det tisdag och jag har inte hört en bokstav från nån av dom! Ska det vara så? :(

No comments: