Sunday, August 17, 2008

Isn't (s)he lovely?

Länge sen det var en sång på den här bloggen. Egentligen skulle jag vilja sjunga två idag, men det blir inte. Det kan ju inte bli "dagens visa" om man har två... Så idag får det bli en Stevie Wonder. Hörde den på radio senast igår och blev alldeles tårögd när jag tänkte på vad det egentligen är för sång. Till alla som undrar så vet vi inte vad det blir för kön på Lillstrumpa, och vi kommer förmodligen inte ta reda på heller. Men här är dagens visa ändå.

Isn't she lovely
Isn't she wonderful
Isn't she precious
Less than one minute old
I never thought through love we'd be
Making one as lovely as she
But isn't she lovely, made from love

Isn't she pretty
Truly the angel's best
Boy, I'm so happy
We have been Heaven blessed
I can't believe what God has done
Through us He's given life to one
But isn't she lovely, made from love

Jag förstår att alla inte är lika intresserade av vår bebis som vi, men det är det här som är vårt liv just nu, och därför det jag bloggar om =)

1 comment:

Meta said...

Det är ju jättebra, att ni ser fram emot att få barn. Det är, som sagt lycka.
Om man inte lyssnar riktigt på texten på låten, så kan den lätt missuppfattas.
Du får gärna kommentera min blogg, om det finns tid till det - det är roligt,när någon tycker något.

Nu ses vi snart, Marita.