Sunday, August 31, 2008

Första snön

har inte kommit, men jag har plockat fram duntäcket från garderoben. Det har blivit svinkallt helt plötsligt!

Tjejmilen förflöt utan problem, tog mig runt på en betydligt bättre tid än vad jag hade trott. Den officiella målsättningen va att ta mig runt under 3 timmar, men hade jag gått över 2 hade jag blivit besviken, det ska jag erkänna... Nu tog det dock ca 1,5 utan nån som helst träning sen maj. Så jag antar att jag får va nöjd. Nästa år ska jag antingen träna upp mig ordentligt o försöka kapa tiden med åtminstone en kvart eller så, eller ta med mig barnvagnen och gömma mig bakom den.

Hann bara hem och duscha innan det var dags att hämta nyförlovade Ja och CF på stan och åka till E på kalas. Mycket trevligt, men även mycket trött... Så nu ska jag dricka upp mitt te och sen soooova... Ska iofs till barnmorskan imorrn bitti, så det blir ingen sovmorgon, men desto större anledning att sova nu... Over and out!

1 comment:

Anonymous said...

du vann ju över mams fast du inte trodde de, även om de bara var två minuter:)