Tuesday, May 29, 2007

Vuxenpoäng

På fredag får jag min examen. Trots att uppsatsen inte e klar än. Vilket ju inte gör mig mer motiverad att få färdigt den öht... Men men, i augusti ska jag försöka gå upp med den i seminarium, d e mitt nästa delmål i livet. För tillfället iaf... Men som sagt, på fredag är det avslutning, examen och välkommen till vuxenvärlden som gäller. Shit, ångest... :/

Hur eller hur, ville ingenting mer just nu. Ska upp på vinden o se om värden har bytt den där lampan än, så jag kan se nånting i förrådet. D e inte så lätt att hitta en tom låda att packa i, bland alla halvfulla lådor, i ett kolsvart förråd... Sen ska jag packa lite till, och försöka göra nåt åt mina eksem runt ögonen och öronen och i ansiktet... :/

Måste maila uppsalahem oxå, se va d e dom menar me sina extraklausuler egentligen... D e mkt nu!

No comments: