Monday, May 28, 2007

Bröllopstorget e bra till mycket...

vissa dagar är bara bättre än andra... Den julen jag va i Egypt, typ 2004 måste d ha vart, så fick jag ett par jeans i julklapp av min lillebror. Jag använde dom flitigt under första halvan av 2005, och tog me dom till USA den sommarn. Där hann jag inte använda dom så mycket innan dom krympte... (Eller om d va jag som gick upp...) Hur som helst så läste jag på BT om en "bantningsmetod" som gick ut på att ha för små jeans på sig. Så här:

"Köp/hitta i garderoben ett par jeans som du nätt och jämt kommer i. Ha på dig dessa varje dag (konstant träning för mage och rumpa eftersom det gör ont att slappna av). Svårt att äta för mycket eftersom full mage = ont. Gå i klackar för att förbättra hållningen och tänja ut jeansen. Efter några veckor anpassar sig kroppen och blir smalare. När jeansen börjar sitta löst, byt till ett par andra som är 1 storlek mindre."

Och eftersom alla blivande brudar vill se så bra ut som möjligt till sina bröllop så har tanken "viktminskning" redan slagit mig (den har iofs funnits där ända sen jag kom hem från USA med för många kilo både i väskan o på kroppen...) Så jag tog fram mina Julen2004Jeans ur garderoben o tänkte jag skulle prova, för d finns ju som ingenting att förlora på d! :) Bara d att mina jeans va inte för små längre...! :D

så som sagt, vissa dagar är bättre än andra, så e d bara o kommer alltid att va! Nu ska jag städa, kommer visst nån o kikar på lägenheten om 1,5 tim. Vore kanske trevligt om d åtminstone gick att komma in genom dörren utan att känna sig som en slalomstjärna då... Over and out!

No comments: