Sunday, November 06, 2005

vandan av att sova 28 timmar

Fran halv elva torsdag kvall till halv tolv lordag mitt pa dan, dvs ett tidsspann av 37 timmar, sov jag 28... Detta resulterar i att nu, lordag natt, strax efter halv tre, e jag inte d minsta trott. Detta kan fa drastiska konsekvenser, eftersom jag forvantas sitta pa ett tag in till Harlem om mindre an fem timmar... Fragan jag staller mig just nu ar: E d vart att sova?! Om jag somnar nu kommer jag inte orka vakna i tid for att hinna till taget. Om jag inte sover nu kommer jag va trott imorrn, men d blir enklare att stalla tillbaka kroppen (kan jag ju inbilla mig iaf...) Dessutom hinner jag till Starbucks for att kopa en kaffe innan taget om jag inte sover (Har dom oppet tro!?) For kaffe lar ska behovas... I STOOORA mangder...

D vore ju inte som att d skulle bli forsta gangen jag hoppar over en natts somn. Inte ens forsta gangen sen jag kom hit till USA. Har visserligen hort att for varje gang man gor d forlorar man sju manaders levnadstid, vilket ju skulle innebara att jag forlorar drygt ett ar pa ett par manader, for att jag roar mig istallet, men a andra sidan har jag ju en seglivad slakt, sa jag kanske far leva till 87 anda, vem vet? Gammelmormor blev 90, och hennes syster fyller snart 93, pigg som en notkarna. Och trots allt, Jesus kan ju komma tillbaka imorrn, och da har jag ju inget for att jag sover i natt ivf... Kan ju lika garna forsoka gora nat vettigt av tiden...

Wow, en morgon med over fyra timmar pa mig att gora mig i ordning innan jag maste ga, d har nog aldrig hant forut... :)

No comments: