Tuesday, November 01, 2005

Du och jag, som Ross och Rachel

Jag kan visst inte sluta fundera... Pa allt mojligt, just nu frmfrallt Dig. Jag trodde jag hade gatt igenom och vandrat vidare?! Jahaja, nehej inte d inte.

Men sa har anda: Hur skulle jag reagera? Jag menar, jag sager att jag e over och forbi (when was I ever under...?), och da tanker jag att da borde d ju inte va nat problem att springa pa varann under omstandigheter man inte kan ra pa (jag menar, jag tanker ju knappast ringa o bestamma traff...) Men typ Frizon eller nat, man vet ju aldrig. Jag har heeeela tiden, anda sen i varas, tankt att om, OM d skulle bli sa, sa ska jag iaf va trevlig mot Henne, for d enda Hon har gjort e ju att radda mig fran mitt livs misstag. Sa Henne har jag inget emot. Men Du da? Om jag nu e over sa borde jag ju kunna le o va glad o lite ytligt trevlig, sa dar som amerikanerna iaf. Eller? Ja, d borde jag. D kan jag ju me alla andra jag har kommit over. Men skulle d bli sa? Eller skulle jag bita ihop, titta at andra hallet och hoppas att jag sag i syne? More likely. Vad kan vi dra for slutsatser av d har da? Att jag inte e over? Jo, d e jag. Eller e d sa att jag hittade en vag ut ur istallet for igenom? D e nog skillnad anda.

Fast d kanns ju verkligen inte som att jag har nat mer att jobba pa, jag har hittat friden igen. D e ju d som gor att jag kan saga att jag e over. September 04 - Maj 05 va precis den closure jag behovde forra vintern, och som jag tog kontakt med Dig for att fa for drygt ett ar sen. D drog bara ut mer pa tiden an jag trodde. Men va hade jag vantat mig? Att d skulle ga pa en kvart? Jag e nog mer naiv an jag trodde. Hur eller hur, Jag e over, men d betyder inte snall o glad. Sa enkelt far d nog bli trots allt. Och vem vet, om ett par ar kan jag kanske va snall o glad mot Dig oxa, vi vet ju alla hur d gick me 2mL (nej inte alla, inte Du... Och inte ganska manga andra... Let's just say that we're friends again...)

Fast speaking of 2mL... Jag trodde jag va over, men efter d dar nyaret i Ske-a, d andra that is sa funderade jag ju pa hur d egentligen va me den saken... Och insag att jag inte va sa over som jag trodde... Eller att d fanns mkt mer att ga igenom. Betyder "Over" att man inte har nat mer att ga igenom? Eller betyder d att man har frid, trots att d finns mer? Jag vet inte. Anyways, 2mL och Du, ni har en del gemensamt. Men d va inte d jag tankte saga just nu. D jag tankte saga just nu e att jag ju trots allt inte vet hur jag skulle reagera OM vi traffades, Du och jag. Just nu ser jag tva alternativ:

1/ Jag reagerar inte alls, for jag e sa over som jag tror och kanske frmfrallt VILL tro. Och da kan Du nog fa ett leende trots allt.

2/ Jag forbereder mig pa att strypa Dig. Och da e jag INTE sa over som jag vill tro.

D mest troliga e att jag reagerar. Forhoppningsvis inte som i alternativ 2 dock. D vore ju forargligt...

Jessica, sluta nu! Sluta tanka, sluta lagga all denna energi pa Honom, Han e inte vard d! Allting har sin tid, se va som hander OM ni traffas istallet...

Jaja, if you say so...

No comments: