Sunday, November 06, 2005

Community losers

Mail nr 1, fran Okand Kille:
Hej you, hur e läget med dig, How are you doing? here I am all alone in my room doing nothing but I wish that I could see YOU some day. Im on holidays from school witch I dont like by the way But write me back and God bless you!!

Jaha? Va sager man?

Svaret:
wishing you could see ME? or did i get someone elses mess...? you don't even know me!

men jotack, jag mar forhallandevis bra... sj?

(D dar sista va ju kanske onodigt, om man nu inte vill ha nan vidare kontakt...)

Mail nr 2, fran Okand Kille:
I wish I could meet you some day in the future because I think you are a VERY beautiful lady, and I know because Im an artist, and there is nothing wrong in meeting some new people, is it? write me some day soon if you wish to meet for dinner or something God bless you!! may he be with you always!!

Ja, tack, d va ju snallt att Gud far va me pa ett horn. Men fortfarande...

Svaret:
think that dinner has to wait, unless you happen to be around NYC within the next 9 months...

(vilket ju kanske inte heller va d mest strategiska att skriva, men jag tankte mest bara tala om att jag e langt borta, sa vi kommer inte traffas... OCH AVEN OM DU SKULLE KOMMA TILL NYC SA SKULLE JAG SE TILL ATT VARA UPPTAGEN!!) *Om du nu laser d har alltsa...*

Mail nr 3 fran Okand Kille:
actually I'm thinking of going to LA next summer, it isnt settled yet but hopefully because Im going to visit my cusine that I have never met and she is about 13years by now I think. But you could always come to Sweden and live with me :o) God bless you beautiful!!

Svaret: ok, d racker nu va!

Jag bryr mig inte om din kusin. Och jag tanker INTE aka till Sweden for att leva me nan jag inte ens vet vem d e, o som inte vet vem jag e! Sluta driva me mig! Nu far d vara nog! (Jaa, d far d!) *Dessutom e LA ungefar sa langt fran NYC man kan komma, sa ha ett bra liv pa din kust!*

Varfor kan jag inte bara fa va ifred...?

No comments: