Wednesday, March 30, 2011

Up, up and away!

Jag är på gång igen! Har börjat springa så smått, visserligen inga långa sträckor än, men det tar sig åtminstone. Fick ihop totalt drygt 5 km idag, varav jag sprang 3.5 i omgångar, längsta sträckan 2 km i ett svep. Jag är inte helt nöjd, men med tanke på min generellt dåliga dagsform (supertrött för tredje dagen i rad) och det faktum att jag har varit skadad sen början av februari (snart två månader!) så får jag väl vara nöjd eller nåt.

Men jag måste byta musik... Alla tips på fartig musik som passar till träning mottages tacksamt! Jag har funderat på Robyn, Tove Styrke, Pink och Pandora (eller Eurodisco överlag). Måste eventuellt byta ut min iPod också, den börjar sjunga på sista versen. Skulle va skönt om den håller över sommaren, eftersom ML eventuellt åker till NY i augusti, de är ju så mycket billigare där... Mobilen lever också sitt eget lilla liv, borde man satsa på en iPhone? Jag är tveksam till konceptet egentligen, men om man ska ut med pengar för både pod och telefon så kanske det är mer kostnadseffektivt? Jag får fundera vidare! En iPhone köper jag iaf inte i Sverige och inte utan att veta säkert att den går att låsa upp. Nån måtta får det ju va hur mycket pengar jag har lust att lägga på nödvändigheterna...

Nu sova, så jag orkar vara trött imorgon också! Hade tänkt flexa in lite senare, men jag kom på att jag har en praktikant den här veckan också, så för hans skull bör jag nog va på plats vid 8 som vanligt, eftersom jag inte pratade med honom om det idag. Over and out. Peace!

No comments: