Sunday, December 06, 2009

Måndag, fredag, söndag.

Så var den helgen slut. Vad nu det gör för skillnad i mitt liv, där alla dagar ser mer eller mindre likadana ut... Idag har vi vart på julmusikal i kyrkan, lite rörigt så där, med massa sånger utan nån form av storyline i början o sen ett mer klassiskt julspel men fortfarande lite rörigt. E var hur som fascinerad, för första gången på 10 månader satt hon igenom en hel gudstjänst utan att gnälla/äta/glädjetjuta för uppmärksamhet. Hon dansade till musiken, dirigerade kören och flirtade med dem runt om i bänkarna, för att till slut somna i famnen. Myspys :)

På eftermiddagen var det en familj här o kollade på Skodan, jag håller tummarna för att de vill köpa den, men har egentligen gett upp hoppet om att nånsin få den såld... Sen kom syster o Krik på fika/middag/film. Trevligt, välkomna åter :)

På sistone har jag funderat väldigt mycket på väldigt mycket och det stör mig lite grann. Ingenting jag tänker ta upp på bloggen, den har gått från att vara mitt primära utlopp för känslor till att mest bara berätta om min vardag i takt med att den har fått fler läsare. Tur att det finns andra avlopp för sånt trams. Men ni får gärna tänka en extra tanke åt mig, så kanske jag slipper tänka så många själv :)

I veckan som ligger framför så ska hela familjen O på liten julfest hos familjen K i morgon, jag o E ska på babysång på onsdag och på torsdag åker vi till Lilla Stjärnan o hennes son :) Det blir en busy vecka... Nästa vecka tror jag vi måste ta det superlugnt, om E ska orka med julen. Och vi andra också för den delen...

Har fortfarande inte hört nåt om nya jobbet, men å andra sidan har ju inte ansökningstiden gått ut än. Jag återkommer om den saken när jag vet mer :)

No comments: