Tuesday, November 06, 2007

Ford Ka

D blev nog en bil till slut, trots allt. En Ford Ka. Har inte betalat eller skrivit några papper än, men jag ska till Sthlm o göra d imorrn. Dock så slutade affären med att jag var tvungen att ställa in min dinner date för ikväll, för att hinna flytta om möblerna innan det blir för sent för att störa grannarna. Hallen och sovrummet är tömda nu, men vi har ingen säng att sova i inatt och här sitter jag på ett iskallt golv och äter middag... Kanske dags att ställa i ordning gästsängen och bädda den. Klockan är kvart över nio, jag är trött, fortfarande hungrig och känner att jag har druckit alldeles för lite idag igen. Men d e som vanligt. Ska åtgärda problemet och sen ska jag bädda. Over and out.

1 comment:

Anonymous said...

Tänker mycket på dig/er! F'låt att jag inte hör av mig oftare, habibi...Bozas!