Friday, November 09, 2007

Böter

Att d ska va så svårt att få upp några tavlor på väggarna! D tar emot i hela min kropp att göra hål i våra nya, fina tapeter som vi äntligen har fått i hela lägenheten... :( Istället har jag ägnat dagen åt att leka med cernitlera (som jag va tvungen att jaga runt halva stan för att få tag på!), svabba golv och pilla mig i naveln. Om 45 minuter börjar jag jobba och det är en befrielse att fortfarande få va hemma en kvart till, må jag säga! Fick mina första p-böter i går, glömde stoppa i mer pengar när tiden gick ut... Har dock ansökt om en parkeringsplats idag, får väl se hur d går me den saken... Får väl antagligen inte veta förrän på måndag...

Måste ta ut min lera ur ugnen och sätta upp ett par tavlor till innan d e dags att bege sig, men jag återkommer!

No comments: