Monday, July 16, 2007

stress i parti o minut (o här sitter jag...)

Jag e ju verkligen inte riktigt klok! Jag bröt ihop fullständigt när A - som så snällt erbjöd sig att hjälpa till att packa mina saker inför flytten på fredag - fick för sig att inte packa som jag hade tänkt mig. Han la fel saker på fel plats och ja, som sagt, jag bröt ihop. La mig på sängen o grät för att d inte blev som jag ville... D e för mkt nu, me mens, flyttstress, uppsatsstress, sommarkursstress o bröllopsnerver utanpå kroppen...

Ska ta o ta lite ansvar för mitt liv nu, sätta mig me uppsatsen en stund. Over and out!

2 comments:

AnnieeG said...

Förlåt, men jag kunde inte låta bli att skratta när jag läste! Såg framför mig hur du låg på sängen och bölade för att A packade fel. Haha. Men nästan allt kan man skylla på mensen, och så bröllopsnerver som om det inte vore nog... böla på! Kramar :-) Johanna

Anonymous said...

Kul att du e i stan, men som vanligt går vi om varandra! :-( Åker till Göteborg nästa vecka, mån- tors, så i och för sig e ju fredagen ett alternativ till lek, förutom att jag måste tvätta, för sén åker vi till östergötland på lördagen! Prella fredagen, om du kan, så får vi höras! Ta d lugnt me allt, boza!