Wednesday, April 04, 2007

På västfronten intet nytt

A samlar pluspoäng efter pluspoäng! Först tittade han på bakdatum på brödet, istället för att bara ta den som låg närmast. Sen gick han självmant in på Interflora för att köpa en krukväxt - och kruka! - till sitt rum, trots att d bara e ett par månader kvar för han att bo där! I'm proud :)

Matchen i måndags va härlig, första finalen av sju inte lika spännande... D stod visst 5-1 t LHC när jag va tvungen att sluta lyssna. Jag har visserligen sagt, och d står jag fast vid, att jag inte helt o fullt litar på Modos kompetens när d gäller ett SM-guld. O har jag väntat i 28 år (vilket jag ju så klart inte har, men andra folk har) så kan jag vänta ett till. Eller varför inte två, fira 30-årsjubileum me ett nytt guld vore ju inte så tokigt...

Har pratat me JB idag, skoj skoj! D va verkligen inte igår. Ringde mest bara för att få en adress, men jag fick mig en trevlig liten pratstund på köpet.

Till skillnad från fotografen, som inte verkar ha hört mitt meddelande. :/ Ska ju t Lkpg på onsdag, för att träffa honom, tänkte d sku va bra om han visste då att vi kommer... Annars finns d ju som ingen mening me att fara dit...

Har f ö fått höra från A att jag pratar för mycket norrländska, dom senaste dagarna... Va ska man säga... Norrland for the win :)

Inbjudningarna är kuverterade och adresserade, nu ska dom bara frimärkas o skickas. We sure are getting married, people! :D

Internet funkar så där, så jag tror jag ger mig här för idag. Love ya all!

No comments: