Thursday, April 26, 2007

Den riktiga gruppen...

Kan jag få skänka dig en ton, och samtidigt dela den med dig
En önskan jag har, och jag känner ditt svar- vi behöver inga ord

Kan jag få skänka dig min tid, och vill du sen dela den med mig
I säkert förvar, nu mitt hjärta du har, och varje stund jag är med dig
Så vet jag att min dröm har blivit sann

Ett liv för mig- är ett liv med dig
Doften av ditt hår, varje liten tår, gör mig mera säker på
Att ett liv för mig, är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig

Mmm mmm mmm

Kan jag få skänka dig en ros, en vacker och annorlunda ros
Den finns bara i, våran blomfantasi- men varje morgon slår den ut

Kan jag få skänka dig en ton, som alltid skall spela inom dig
Försiktig men fri, klingar vår melodi- och när den stilla flyter bort
Då vet vi att vår dröm har blivit sann

Ett liv för mig- är ett liv med dig
Doften av ditt hår, varje liten tår, gör mig mera säker på
Att ett liv för mig- är ett liv med dig
Jag kommer alltid, alltid att älska dig

Mmm mmm mmm mmm

Ett liv för mig- är ett liv med dig

No comments: