Wednesday, August 30, 2006

I'm outta songs!

I feel it's time for a new song today. But to my great sorrow I don't have one. Bara en grym massa kanslor som gor mig upp och ner. Tanker faks pa Dig dagligen nufortin, d e svart att lata bli nar alla har samma har, nasa och ogon runtomkring mig... Men d betyder ingenting. Och d e inte d som gor mig upp och ner. D e annat som spokar. Hur 17 ska man forhalla sig?? D e ju inte helt enkelt att bara va professionell. Men sa mycket mer kan man ju inte gora av saken heller, som nulaget ser ut. Da skulle d ju bara bli soppa av d... Nej d e klart, enkelt ska d ju inte va...

Borde ga o ata, matklockan har ringt, men NJET, jag e inte hungrig. Sa d blir inget me den saken. Ska forsoka komma pa vilken sang d e jag skulle vilja haft har istallet, sa jag kan dela me mig av den nasta gang...

No comments: