Tuesday, December 12, 2006

Home sweet home!!

Jag är tillbaka i kylan! Alldeles tokförlovad o kär :) (Ber om ursäkt till dom av er som får höra nyheterna den har vagen!)

D va en chock att landa pa Arlanda i söndags! Mamma, Pappa, Pnilla o Farmor stod utanför gaten nar jag kom ut, utan min vaska. Den va kvar i Zurich. D va min linsvatska o min hudkram oxå, apan i vaskröntgen tog dom. Jag hade missat nya vatskereglerna... Tur han tog den burken som va nästan tom o ingen av dom tva nya!! Men väskan... Fran att flighten fran Jo-burg landade tills min connection till Arlanda skulle ga hade jag 30 minuter pa mig, så d e ju inte konstigt att dom inte hann packa om... Den kom me taxi igår eftermiddag istället.

Som sagt, familjen va där. Gick upp för att fika me dom en sväng. Och där satt Erika o Jossan!! Vilken total glädje!! TACK tjejer!! Stackars familjen fick inte manga minuter me Jessisca, all min tid gick åt till vännerna fran d stora landet Över Där.

Sen åkte jag o mamma upp till Umea me bilen. Pratade oavbrutet i princip. Men vilken chock mörkret orsakade mitt stackars psyke!! Trodde d va sovdags vid 3... Åt pizza i Härnosand, sen åkte vi hem till Miriam på Nydala. Allt som allt tog d ca 27 timmar fran Durban till Umeå...! Nu blir d inge mer långresor på ett tag!!

Om 37 långa dagar kommer A hem oxå, jag vet inte hur jag ska klara mig anda tills dess... :/ Men ja, d får helt enkelt lov att gå... Nu ska jag iaf va serios o plugga lite...

Until later!

No comments: