Friday, October 06, 2006

To love and let love?

It's been a while, peeps! Nagon paminde mig idag, och jag kom pa att jag har tankar att dela me mig av...

Over d senaste aret har jag saaa manga ganger kommit tillbaka till en tanke som jag horde nagon uttrycka for ett par ar sen: Att bli brand handlar inte om att vaga alska igen, utan om att vaga bli alskad.

Och d e sa sant! Inte helt och fullt, men d handlar minst lika mycket om d senare som d forra. Jag har kommit over Dig for lange sen, men jag inser nu, under radande omstandigheter, att jag kommer fa leva me arren fran saret som ditt svek orsakade ett bra tag, kanske for resten av livet.

Ett lyckligt liv handlar inte om att fa allt man vill ha, utan om att vilja ha d man far. Och JA, jag vill! Jag vet att jag har fatt va jag vill ha och att jag vill ha vad jag har fatt. Gud e sa god! Men d stor mig fortfarande. Arret. D gor inte ont, men d e fult. Och d hindrar mig fran att leva mitt liv fullt ut.

Men som min alskade angel Nomvuyiso skrev haromdan: "Everytime when u start thinking negative….just pray & tell Satan that your redeemer lives & He’ll make a way! Tell him that he’s a lie!" Amen! Ingen har nan ratt att hindra mig fran att va lycklig! Because MY REDEEMER LIVES och jag har varldens basta pojkvan!

Hmm, ok, nu svavade jag ut pa lite omvagar. Hur som helst, alla sketna arr kan hoppa o skita, for Du va inte ratt ivf. Och snart e d jag som joinar min mom i Klubben For Oss Som Ar Mrs. Ovekrans!

Jag har sagt d forut, jag sager d igen: D har e min blogg o mina ofullstandiga tankegangar som ingen annan behover forsta! Ta hand om er!

No comments: