Sunday, July 02, 2006

Dagens i-landsproblem: Dalig Manikyr

Kare min varld vilken skitmanikyr! Fixade naglarna i torsdags, redan pa fredan (igar) borjade d skavas av ordentligt. Liksom inte ens lite grann i kanterna, utan stora flak av nagellack som lossnade. Och idag lordag... Mina naglar are telling a terrible story today! Far gora nat temporart tills vidare (hmm, ja, temporart e ju visst tills vidare, annars hade d ju inte vart temporart...) och hoppas att jag hinner ivag snart igen... Kan ju inte atervanda till Sverige o se ut sa har...

Vilka problem man har... Tur jag far aka till SA snart och lara mig va som e viktigt! Forhoppningsvis lar jag mig att naglarna inte e d iaf...

At choklad-pannkakor till frukost. Ja tog me mig ut pa frukost, eftersom hon inte kunde narvara vid min avskedsmiddag igar kvall. D va ju sa klart trevligt pa sitt eget lilla vis :) Inte att hon inte kunde komma, men att jag fick en gratis frukost pa The Pancake-house i Westport... Maste dit igen pa tisdag, dom va bra goa dom dar pannkakorna... :)

Jaha, om man skulle ta o packa lite, flyttar visst pa mandag... Kan man inte tro nar man ser mitt rum... Har inte ens gjort skillnad pa "Spara" och "Slanga"-hogar. D e bara en hog av alltihop. Nej, inte ens en hog, d e bara en enda rora... Tur jag har en ledig dag imorrn da...

No comments: