Thursday, July 20, 2006

Back in da hoods

Ja, vänner... I'm back, me allt va d innebär... D e en konstig känsla att se allting likadant som för ett år sen, men ända sa annorlunda... Och d e ett bra konstigt språk folk pratar runtomkring en på stan! För att inte tala om tangentbordet på datorn, knapparna sitter ju inte där dom ska... Har nog aldrig tagit sa har lång tid att skriva förut... :/

Landade pa arlanda för 25 timmar sen, d va overwhelming bara en san sak som att se skyltar på svenska, även om jag kände mig lite mindre vilsen när dom fanns på engelska oxa... Hela familjen, inkl syskonens respektivar va dar, fast utan filmjölk :(

Tillbringade dagen idag i bilen, va ju tvungen att lära mig manuell växling igen... Gick rätt bra om jag får säga d själv... Fick stopp när jag skulle ut ur min fickparkering (bara d e ju en bedrift me den bilen... utan servo i ratten o allt...) i nedförsbacke, och en gång när jag skulle iväg vid ett rödljus i uppförs... Men annars så...

Fortfarande lite jetlaggad, får se om jag hinner bli mig själv igen innan d e dags att åka till nästa delmål... Tur d inte e lika mycket tidsskillnad dit!

nu ska jag uppdatera iTunes, sa jag kan få lite ny musik i min iPod igen... Keep in touch friends! Ni har en månad på er att träffa mig, och jag har samma nummer som förut :)

No comments: