Monday, June 26, 2006

06/26/06

Nu e huvet sa dar fullt av ofardiga tankar igen. Vilken harlig dag! (Fast d e nog d enda som e harligt me den...)

Forsta tanken, som slog mig for nagra minuter sen nar jag stod i koket o slangde i mig mat: Om drygt 6 manader e jag 25. Och jag kanner mig inte d minsta stressad over d! Mest bara "Jaha, ja, men d e sakert trevligt d me" liksom... Positivt :)

Andra tanken: Om en vecka kommer Ma & Pa :) MYCKET positivt! Kan inte tro att jag har vart har i 51 veckor redan, men sa e visst fallet... (Vilket oxa e ratt positivt, for nu e jag bra less...)

Tredje tanken: Jag hinner verkligen bara hem for att tvatta o packa om i princip... Tyckte E kom hit inte alls langt efter mig, men anda kommer jag redan va pa vag till nasta resmal innan hon e pa vag tillbaka till Sverige... Ja, om mindre an 9 veckor e jag pa vag till SA. Positivt!

Fjarde tanken: Jag borde verkligen packa! Ett problem: Jag har inga vaskor att packa i. Sa d blir inte forran nasta vecka, en dag innan jag aker till Boston, Chicago o tbaka t NYC. Kanske kan borja att rensa o slanga iaf?

Nummer fem: Jag har pratat me Honom, och ja, kanske e jag skyldig Dig en ursakt sen ett par manader. Forlat.

Forresten horde jag ett rykte for ett tag sen. Grattis.

Jag har hort manga rykten pa sistone. D senaste fick mig att tappa hakan. Dom Tva? D va ju inte helt otippat, hon har ju anda spanat ett par ar, men d har som aldrig verkat bli nat. Kanske e d ratt tidpunkt nu da... Jag hoppas d :)

Och i skrivande stund far jag hora fler rykten. Men dom far jag inte sprida, sa d e bast jag later bli. Sager bara: Lycka Till, Vanner!

No comments: