Thursday, July 10, 2008

iPod issues

När jag köpte min nya mobil i vintras "gav" jag bort (långtidsutlånade med förbehåll om att den stannar i familjen) min iPod till A. Jag behövde ju liks inte både iPod och mp3 i mobilen. Men efter att ha utvärderat telefonens kapacitet att spela upp musik har jag omvärderat. Eftersom jag dock har "gett" bort min iPod så kan jag inte gärna ta tillbaka den. Därför har jag bestämt mig för att köpa en ny. Jag har alltid varit så att jag har ogillat mode - ända tills det är slut på säsongen och nästan ute igen. Nu tror jag iofs inte att en Nano kan bli "ute" men det har ändå tagit ett tag. För ett halvår sen tyckte jag den var superful, men nu tittade jag på en idag och bestämde mig för att jag nog ska köpa en sån på nästa lön trots allt. I miss my iPod! Måste bara bestämma färg, men det har jag ju två veckor på mig att göra... Och hur många gig jag behöver... 4 borde räcka, men man vet ju aldrig...

Eftersom nästan alla som läser den här ändå vet så kan jag ju även passa på att lämna ut mina senaste nyheter, som för mig är nästintill yesterday's news vid det här laget: Jag är gravid.

Over and out!

2 comments:

Anonymous said...

hej hej kusin, GRATTIS!

På tal om ipod nano har jag två st, helt nya och helt oanvända, en 4 gig och en 8 gig, den ena är silver och den andra är svart, du kan få köpa någon av dessa lite billigare än vad de kostar i butik om du vill??
Hör av dig isf..

Kram /Emelie

Anonymous said...

hej hej den svarta har 8 gig och den silvriga har 4. Om du vill gravera in namn antar jag att det bara är o lämna in ipoden på ett sånt ställe... ska nog inte spela någon roll, dom är helt nya iaf båda två och aldrig använda (inte ens provade :) gör som så att du funderar, kollar vad de kostar nya i butik och sedan ger mig ett bud... är det ok?