Thursday, February 06, 2014

Balans i vardagen

Hade planerat ett spinningpass i morse, men eftersom S har sovit dåligt flera nätter i rad nu så sa kroppen nej, och när kroppen säger nej till träning så lyssnar jag på den. Särskilt kvart i 6 på morgonen. Sov drygt en timme till istället. Bodybalance-passet efter jobbet kom jag dock iväg på. Inte riktigt träning på samma sätt (man blir ju knappt svettig) men skönt att sträcka ut lite. Nu jobbar A i helgen, själv ska jag hänga med ungarna, kanske kolla lite film och äta några popcorn. Och lite OS såklart. Just nu XL-galan på tv. Vad är grejen med Tornéus och övertramp? Känns det inte som att det liksom är hans trademark på nåt sätt? Vilket ju kanske inte är så eftersträvansvärt på den här nivån...

Eftersom jag ändå glömde lägga i te i koppen och således sitter här med en kopp varmt vatten så kan jag ju lika gärna lägga ner den här dagen...

No comments: